A WEEK IN THE LIFE // FEB 8 – FEB 14: PART 1 | chelsea wears

20



Instagram // http://instagram.com/chelseawears Blog // http://www.chelseawears.com Twitter // http://www.twitter.com/chelseawears Pinterest …

source

20 Responses

  1. Debbie Ross says:

    Do you think the people who ignore you when they come in the shop might be British?! (I am British by the way!)´╗┐

  2. Hi Chelsea! I CAN NOT wait to come say hi to you in person when I come out there in Sept. I'll say hi to your hearts content!! Uh oh, age demographic??? Hmmmmm This is the year of my 60th birthday and I'm doing all kinds of bucket list things throughout the year hence the coming to Cali and Anomie. Fuck it, I'm coming in anyway!!!!! ­čÖé I hope and pray you are there the day i come. ­čÖé Hope you are feeling better!´╗┐

  3. dog dog says:

    Whats gee water?????´╗┐

  4. Proud of you for cooking for once! :)´╗┐

  5. lepetit84 says:

    Not gonna lie, I LIVE for your weekly vlogs – you always crack me up and I love seeing your store! :)´╗┐

  6. sinerules says:

    I always get a laugh when my hormonal acne lines up perfectly with emo kids snake bite piercings. many many times this happens´╗┐

  7. Churumbelita says:

    Glad you enjoyed our primary! One of my prouder days as a NH native. #psychoforBernie´╗┐

  8. Lmao I loved your retail rant. I've worked in retail so many years and yes people are disgusting.´╗┐

  9. leann722 says:

    Lol I am the same with the name from Killing Fields. I say it all the time, then I get paranoid that its gonna be like beetlejuice and if I say it too much Eugenia is gonna pop outta nowhere haha!!´╗┐

  10. Siobhan B says:

    My online safety test after I got a speeding ticket was such bullshit. They would sneak in random crap like "Fred's favorite soda is orange soda" in the reading and then they'd asked you eventually what Fred's favorite fucking soda was.´╗┐

  11. that eye Roll at 1:55 GAVE me life! love love you´╗┐

  12. <3 your garbage videos´╗┐

  13. Violasphere says:

    Are yo going to do a video on swatches of the lipsticks by any chance? BTW your rant was nothing that people don't think! Amen sista…amen!´╗┐

  14. I have no plans to visit SF anytime soon, but when I do, I'm going to stalk Chelsea. Be warned!´╗┐

  15. Kat Marie says:

    I love glancing into windows at night while walking the pups. Casually of course. That sounds so creepy!! haha AND YES my dog has anal problems. When he leaks out of his butt we say "he fished!" it's so gross.´╗┐

  16. WHOA54 says:

    Living for these vlogs lately:)´╗┐

  17. OK just binge watched all these vlogs like a madwoman and it'd be awesome to hear your other podcast suggestions because I'm about to jump into Competitive Erotic Fan Fiction like it's majobbbb´╗┐

  18. I have the same problem with having dead hands in Winter. Serious pale people problems.´╗┐

  19. Jenna Perrow says:

    people who don't respond are. the. worst.´╗┐

  20. I adore you. Truly. And I will say that sometimes I am guilty of not greeting store employees but it's because I'm extremely shy. Just a different perspective for you. I do work on it but sometimes it gets the better of me and it may come off as rude.´╗┐

Leave a Reply

© 2016 Pakalert Press. All rights reserved.