Bağımlılık Yapan İlluminati Şarkısı (Türkçe altyazılı)

22



İlluminatinin Bağımlılık Yapan Şarkısı
Altyazıları Açmayı Unutmayın
=====================
Deep Web TR -MAHLUKLAR

source

22 Responses

  1. tyrker. km says:

    yarak gibi bir sarki

  2. Çapa Vlogs says:

    O zaman neden paylaştın amkduğum

  3. şarkının orjinal adını bilen?

  4. Ensar Zengin says:

    Hayki B1R daha çok bağımlılık yaptı

  5. mesaj kızın kaşları

  6. HDG Begüm says:

    şarkının adını bilen varmı ?

  7. jwcfreex says:

    alakası yok salak salak videolar atmayın

  8. Emre Gok says:

    subliminali de gömdünuz zaten

  9. Emre Gok says:

    psikolojim bozuldu orospu çocuğu

  10. Lyricsi yazarmısınız

  11. Gamer Kadir says:

    Böyle şeyleri severim bağamlılık yaptı çok hoj ?

  12. CELAL BABA says:

    sağ eller havaya pırlantalar buraya şarkısına benzemiyormu?

  13. Circle Dog says:

    Bu nasıl şarkı aq

  14. UnicornX. says:

    Omg çok güzel saten dikkatimizi anca bunlar çeker

  15. DARK ANGEL says:

    hayko cepkınden buraya geldım kıllandım lan :)))

  16. Ulan bonzai kullananlarda bile bu kadar bagimlilik yapmiyor amq

  17. DARK ANGEL says:

    yarram gibi amk bune lan

  18. TF- MEHMET says:

    Amq Sınıfta Her Zaman Bunu Bulurken Buluyom Şarkıyı DDinlemedğim zaman canım sıkılıyo ve beynim istiyo dışarı çıkıp kulaklığı takıp dinliyom sizde öyle oluyormu

  19. popsi tv says:

    beyler ellerim kan içinde kısmı korkunç bu nasıl şarkı yapanı söylerseniz sevinirim

  20. whate fuck say şarkısı daha çok bağımlılık yapıyo
    mk

  21. şarkı çok güzel ama bilinç altıya tecavüz ediyo

Leave a Reply

© 2014 Pakalert Press. All rights reserved.